28 December 2009

Nästan all snö har regnat bort här på Gotland :(. Har ni kvar snö där ni bor runt om i landet?

Vaknade för en halvtimme sedan *suck*. Jag får alltid lite ångest av att sova lite för länge, även när jag varit ute och festat halva natten vill jag gärna vakna kl 10 :P. Jobbigt värre! Har i alla fall inte hunnit göra mycket alls, förutom att läsa nyheterna och kolla mailen. Ska strax äta lite frukost, fixa naglarna och beställa buss hem till Linköping (åker tillbaka den 6:e). Sedan blir det till att plugga och kanske så blir det massage ikväll också :).



Imorgon åker jag och syster tillbaka till Stockholm. Då blir det inget mer Gotland för det här året :(. Men vi ses ju igen nästa år ;). Ska fira nyår tillsammans med Richard och hans kompisar, kommer sakna mina tjejer som är på andra upptåg <3. Vad ska ni göra på nyår?

Nu ska jag göra lite nytta här, kanske ska jag orka med en promenad i regnet innan det blir mörkt ute. Tar med ipoden och lyssnar på någon bra musik :). Hörs senare, då med inspiration klänningar, missa inte det!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0