23 December 2009

Imorgon är det JULAFTON :). Det ska bli så underbart att fira jul i Sverige i år med julmat, julgran, julklappar och julstämning. Förra året var vi i Mexico och det blev inte riktigt något julfirande där. Jag och syster hade ju fått den coola resan av våra föräldrar i julklapp och så köpte vi någon liten "skitgrej" var till dem i julklapp :P. I år har vi alltså frossat i julklappar ;P. Haha...blir nog bra det där!

Känner ni av julstressen? Jag känner faktiskt inte av den på något vis. Julgodiset gjordes igår och idag ska skinkan göras och det överlåter jag till mamma ;). Granen ska tas in och kläs, det brukar vara min och Sofies uppgift. Maten till imorgon görs nog både idag och imorgon, själv har jag ansvaret för äggen. Så mycket tycker min familj att jag kan om mat ;P. Haha...men jag kanske får hjälpa till med något annat?

Ikväll är en av de bästa kvällarna på året, förutom nyårsafton, födelsedagsfesten och midsommarafton. Ska blii så mysigt! Hoppas vi får igång lite jullåtar också :).

Nu är det dags för frukost. Är superhungrig! Idag ska jag och Sofie till Klintehamn och fixa lite hemlisar, sedan blir det till att klä granen, äta julmiddag och kolla BingoLotto :). YEY!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0