22 December 2009

Nu är jag vaken :), men känner mig inte speciellt utvilad. Har haft snickare och sånt här sen 8 imorse, vaknade första gången tjugo över. Försökte somna om, men det är inte så lätt när de river upp hela taket och vattnet bara forsar ner...:S. Satte i Ipoden i öronen och lyssnade på lite musik, vaknade vid strax efter tio av att de började borra eller något. Jätterolig julklapp till mina föräldrar känner jag, att badrummet ska gå sönder alltså...Däremot är det ju toppen att rörmokaren och snickarna kunde komma hit så fort :D.

Så då känns det som sömnen inte är så viktig. Jag kan ju sova lunch, sova middag, sova kvällsmat...haha, det är det bästa med landet ;). Nee, vet faktiskt inte vad planerna är idag. Blir kanske en liten promenad i snön? Baka julgodis? Köpa julgran? Vi får se vad som händer helt enkelt :).

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0