2 December 2009


På biblioteket! Ser ni att solen skiner i bakgrunden? Superhärligt :). Men ack så kallt det är, termometern visade -2,8 grader när jag gick hit i morse *brrr*. Min tjocka dunjacka åkte givetvis på.

Vaknade tidigt i morse och gick givetvis upp och kollade julkalendern. Den var inte mycket bättre idag kan jag lova, men som mamma säger "den är ju för barn" :P. Haha...jag ska ändå fortsätta kolla på den. Var så himla trött efter (eftersom jag inte somnade igår), så jag gick och la mig en liten stund till. Sov till tjugo i nio, sedan segade jag mig hemma och gjorde frukost, fixade iordning mig osv. 

Har nu suttit på biblioteket ett tag och sammanfattat ett kapitel och läst ett kapitel, men tog bara en liten paus. Ska alldeles strax fortsätta och ska då sammanfatta ett kapitel till. Sedan blir det att övergå till att plugga med annat :(. Ikväll ska jag träffa Annika :). Vi ska äta middag ihop (som jag brukar säga, "äta måste man ju ändå göra") och det ska bli riktigt trevligt! Sedan är det ju BSF ikväll och lite mer plugg :S. Tidig sänggång måste det också bli, annars klarar jag inte av att gå upp till julkalendern :P.

Hörs senare.
/Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0