19 December 2009


Nu snöar det i Stockholm igen, men det är ganska vackert :).

Morgonen ägnades åt "frukosthäng" med familjen innan jag tog bilen till Åkersberga. Där mötte jag upp S för en fika. Åt supergod glass i det nya fiket mitt i Åkersberga centrum, rekommenderas om du har vägarna förbi ;). Sedan kom även E och fikade med oss. Jätteroligt att träffa dem igen, saknat dem så mycket <3!

Gick en liten runda i det "stora" centrumet och begav mig sedan iväg för att köpa lite till julbordet :). Körde hem, sakta och säkert och har i princip precis kommit hem. Ska slå in sista julklappen till farmor nu!

Ikväll får vi finbesök av farmor och farfar :). Ska bli roligt att träffa dem igen. Så jag är upptagen med festligheter ikväll. Hörs!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0