17 December

Brrrrrrrrrr...det är MINUS 7,5 grader idag. Är det Linköping eller Antarktis vi bor på? Vart kom denna extrema kyla ifrån? Vilken tur att jag hade planerat att ha på mig min stora dunjacka när jag åker idag :). Har dessutom tänkt unna mig att ta bussen ner till resecentrum eftersom det är massa snö på vägarna och jag har en stor väska att dra efter mig.

Jag har redan varit vaken i en halvtimme och hunnit vika all ren tvätt som bara ska ner i väskan nu :). Har även hunnit fixa lite annat. Ska alldeles strax fortsätta, har massor kvar att göra innan bussen går halv 12!


Jag blir så sugen på att åka skidor när det ligger så mycket snö på marken. Någon mer som blir det?

Hörs senare, när jag sitter på tåget.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0