16 December 2009

Snön fortsätter sakta, men säkert att falla till marken. Det är faktiskt väldigt vackert, men också otroligt kallt :(. Ska försöka cykla till simhallen idag, men det får bli väldigt försiktigt i så fall.

Har precis ätit upp min frukost och ska snart packa väskan :). Måste även sätta på mig lite vettiga kläder eftersom jag ska äta lunch med Annika efteråt. Var faktiskt duktig och skrev en jättelång packlista igår :). Så idag ska det packas och tvättas kläder för fulla muggar ;). Först simhallen och lunch!

Vad ska ni göra idag? Åka pulka, kasta snöbollar eller bygga snölyktor? Jag fick veta att det inte kommer vara snö på julafton på Gotland :(. Jag som hade hoppats på det!!! Hade till och med funderat på att släpa med mig täckbrallorna så att jag kunde kasta mig i snön ;). Haha...jag gillar att leka barn igen.

Nu är det dags att göra lite nytta! Hörs senare under dagen.


En liten låt att sjunga med till. Me like!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0