14 December 2009

Snön ligger vit på marken och termometern visar -2,4 grader, det är vädret i Linköping idag! Har ni snö? Jag är GLAD :). Jag börjar känna en riktigt härlig julkänsla. Snö på marken, jullov om två dagar och Gotland om en vecka. Sååå GLAD! Har redan hunnit duscha och sitter nu i min härliga morgonrock som mami tog med till mig, den har varit saknad. Håller för fullt på med frukosten och måste snart byta om och sminka mig.

Skola idag. Handledning och lite grupparbete, men bara till ett. Ikväll ska jag och Ameli ha myskväll med tjejfilm, god mat och snacks. Ska bli jättemysigt! Jag längtar :). Vad ska ni göra idag?

Nuuuu måste jag sätta lite fart. Hörs senare!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0