12 December 2009

LÖRDAG - Började dagen med en lång sovmorgon hos moster i Motala :). Var glad och nöjd över att Erik vann Idol (mindre nöjd över att hans flickvän krampaktigt klamrade sig fast vid honom när han sjöng vinnarlåten :P). Blev bjuden på en jättegod helgfrukost och fixade sedan iordning oss. Åkte till Linköping och gick på Ikea samt kollade runt lite i Ikano-huset. Åt lunch på Max. Åkte sen hem.

Vid strax efter tre kom Angelica till mig. Vi sminkade oss, fixade håret och hade trevligt innan alla gästerna kom :). Det droppade in lite gäster vartefter, men som mest blev vi nog runt 30 personer. Trevligt!! Fortsatte sen till NH på julsittning. Hamnade mittemot Ameli och hade Angelica bredvid mig, kunde det bli bättre? ;)
Maten (julbord) var givetvis jättegott, men otroligt mäktigt :(. Det bästa med julbordet var självklart julskinkan med senap på en macka (jag har längtat såååå efter det!) och risalamaltan (stavas?). Fortsatte sen kvällen med att dansa, dricka drinkar och prata. Gick hem till mig vid halv tre och då var vi tre (jag, Ameli och Angelica) tjejer med otroligt ont i fötterna. Pratade och åt chips/popcorn. Sen gick tjejerna hem till sitt och jag gick och lade mig.

Tack för en trevlig kväll och avslutning på detta år (i Linköping i alla fall)!


A, jag och Angelica.


Glada tjejer på förfest :).


A och Ameli pose:ar ;).


H och M i fina klänningar :).


Vackra systrar!


Pils-gyckel :).

Lånade av Angelica:

Jag och min söta Ameli :).


Snyggingarna Ameli och Angelica. My girls ;).

Nu är det dags för mig att sova. Upp tidigt för handledning och grupparbete. Bara 2 dagar kvar till JULLOV!!! Någon mer än jag som längtar?
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0