1 December 2009


Första luckan öppnad :). I HARIBO-kalendern fanns de hederliga gummibjörnarna och i chokladkalendern var det en rund chokladbit med ett ljus på (den fick Richard, den andra ska jag äta ikväll).

Har precis ätit upp min STORA frukost i form av "brötchen" (baguetter i ugn), turkisk yoghurt, C-vitamin och B-vitamin :). Är mätt och glad nu, dock lite trött! Ikväll släcker jag efter Christine, därmed basta!

Klockan är tjugo över 8 och jag behöver inte dra mig till skolan fören vid tjugo i :). Har kläder och smink på, ska endast packa ner matlådan och borsta tänderna innan jag åker. Blir en LÅÅÅÅNG dag i skolan idag...Vad ska ni hitta på? Skola, jobb?

Julkalendern började ju i morse, någon mer än jag och Richard som kollade? Det kändes lite väl barnsligt denna gång eller så är det jag som vuxit upp? Jag ska ge det några avsnitt till, tror dock inte att jag får med mig Richard upp imorgon igen, han tyckte nog att det var sämre än vad jag tyckte :P. Vad tyckte ni som såg det?

Dags att göra lite nytta här i vårt hus, julen är kommen...
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0