Varför?

Att jag alltid ska sysslesätta mig på kvällarna =P. Med saker som tar lång tid dessutom. *Suck*

Efter förra inlägget blev det som sagt middag och sen iväg till Trädgårdföreningen för lite beachvolleyboll. Tyvärr var vi fler faddrar än nollan, men det var trevligt i alla fall. Jag spelade i och för sig inte, men jag satt och pratade med lite folk istället. Sällskapade med S hem vid kvart i 8. Kom hem och vände i dörren, cyklade fort som sjutton till Netto för att handla lite bröd, balsam osv. innan dem stängde vid 8 =P. Jag hann! Kom hem och öppnade motvilligt ekonomiböckerna =(. Så nu har jag i alla fall börjat plugga *stolt*. Jag fattar inte så mycket, men då är det också bara första dagen ;). Jag hoppas det klarnar!

Såg att jag fick bud på en av mina auktioner redan efter 25 minuter =). Ska lägga upp mer på tradera.com imorgon.

Nu är det verkligen läggdags för min del, ska upp med tuppen 07 eftersom jag har föreläsning 08-10 *gäsp*. Hem och sova en stund sen innan nästa föreläsning som är mellan 15-17. På kvällen är det München Hoben. Ser jättemycket fram emot kvällen =). Yey!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0