Teatime!


God kväll eller snarare god natt kära läsare =)! Klockan är halv 12 och jag ska börja avrunda min kväll.
För tillfället sitter jag och dricker en kopp te, det blev den raude eftersom jag har hört att rött te är bra att dricka på kvällen =). Det var riktigt gott faktiskt. Blir nog några kvällskoppar framåt hösten också. Förresten, ser ni att jag dricker ur mina nya mugg? Jag tycker den är så himla fin och bra =), ett toppenköp enligt mig.

Nu på kvällen har jag läst, tvättat, lagat middag och kollat igenom massa föreläsningsanteckningar. Känner mig som sagt rätt seg och trött i huvudet, så det har inte gått in mycket idag =(. Jag hoppas morgondagen flyter på bättre =).

Idag har jag (mami) bokat biljett tillbaka från Stockholm till Linköping, ska ju köra tillbaka mamis bil på söndag =). Måste åka 05.30 från deras lägenhet för att hinna med tåget som går 07.06. Vad gör man inte för att hinna med introduktionen på måndag vid 10? Ska bli roligt att se vilka nollor vi får osv.! Ser fram emot det =).

Dags för lilla mig att krypa till kojs efter att jag druckit upp tet. Sov gott!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Hugo

Snygg kopp! Vart har du köpt den? Tack för en bra blogg!!

2009-08-13 @ 11:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0