Städtant

I eftermiddag/kväll har jag varit en riktig städtant! Jag har städat badrummet, köket/vardagsrummet och sovrummet. Jag fick hjälp av Richard som plockade undan lite och dammsög en del, TACK! Det är ju hans lägenhet också, men jag vill gärna städa på mitt sätt ;). Har precis skurat vardagsrumsgolvet och måste snart gå och möta upp B som kommer med bussen.

Så därför har jag alltså lite bråttom. Måste fixa hallen innan jag går, men just nu är det blött på golvet. Jag är fast! =P. Nää, nu får jag allt ta och sätta lite fart, måste kila om 10 min.

Ha en fin kväll! Det ska jag ha =).
/Elin

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag är städtant imorn! Sånt måste ju göras ibland oxå tyvärr... Jag hatar verkligen att städa! :S

2009-08-14 @ 21:45:02
URL: http://vegobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0