Spara pengar!

Seeeeg morgon blev det för min del. Efter att jag hade skrivit lite här i bloggen gick jag ner och åt frukost, fixade lite med nödvändiga saker osv. När jag kom upp igen så somnade jag =P, vaknade inte fören vid strax efter 12...inte ok! Sen dess har jag ringt ett samtal, pluggat och samtidigt solat =). Dock är det lite molnigt här i Täby idag =(, men ändå väldigt varmt.

Min plan för dagen var att cykla till Täby Centrum vilket förmodligen skulle ta ett tag. Men jag känner att det blir lite för stressigt nu. Jag ska nämligen åka bussen till Richard 17.20 och känner att jag måste hinna plugga och duscha innan. Det skulle i så fall bli att jag hoppar över pluggandet och det är inte så bra! Så istället valde jag alternativet att spara pengar idag, låter inte det lite vettigt? Jag känner att jag lika gärna kan ta en sväng i Linköping och shoppa sen. Har ju typ Sveriges största Gina Tricot (farligt!) där. Sedan finns ju i princip alla affärer förutom Zara. Så det går nog ingen nöd på mig ;). Kollade ju i lite affärer med Julia igår, så jag bör klara mig ett tag...

Jag var även precis inne och kollade att skorna jag vill ha finns i Linköping och det gjorde dem =). Då behöver jag inte känna någon stress över det, utan jag kan bestämma mig till på onsdag ifall jag vill ha dem eller inte. Just nu lutar det mer åt det första alternativet ;), väldigt mycket (!).

Nu till lite bilder från lördagkvällen


Min söta, underbara och goa B <3!


Två glada brudar =). Jag och E!!


Jättesöta E =).


Underbara flickor på andra sidan bordet. E och S <3.


Elin och E är lite "wild and crazy"


Ännu mer "wild and crazy"


Lilla E skulle tydligen föreställa mig, jag förstår ingenting...=P


Vi avslutar med något helt obegripligt. Tydligen orkar man göra en del armhävningar med "krusbärsdricka" i kroppen ;).

Haha...det var en superrolig tjejmiddag/fest! Vi hade så trevligt =). Jag och E blev fotade ganska mycket av E, så det blev nog en hel del galna bilder på oss ;). E, du måste skicka dem till mig!

Nu ska jag nog gå ut och gå, så att jag orkar plugga lite mer senare! See yá!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0