Picknick

I torsdags så skjutsade jag och Richard mina föräldrar till restaurangen Djupvik. Samtidigt som dem var där så bestämde vi oss för att ha picknick i närheten =). Det var superduperfint väder och det var riktigt varmt. Vi grillade hamburgare, beundrade lilla och stora Karlsö och trivdes i varandras sällskap. Det var JÄTTEmysigt! Tog lite mysiga bilder som berättar om vår kväll =).


Utsikt över lilla Karlsö. Magnifik!


Min älskling fixar grillen ;).


Jag framför lilla Karlsö =).


Mycket fåglar flög över våra huvuden (Richard är väldigt stolt över den här bilden han tog!)


Såhär såg det ut där vi hade picknick, inte illa va?


Avslutade med en promenix på stranden =).

Det var en otroligt mysig kväll. Det var så otroligt vackert. Jag är så glad att Richard kom ner och hälsade på i några dagar, hjälp vad jag har saknat honom.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0