Lindex

...har imponerat mig med sitt höstmode. Jag har valt ut några favoriter som jag ska kolla in när jag kommer till Linköping =).


En supersnygg kofta som syns i alla tidningar. Kommer nog bli stort i höst. Funderar faktiskt på en. 299:- för den.


Snygga jeansleggings som jag älskar ;). Gillar färgen! Endast 199:- för dessa varianter.


Söt kofta som passar mig utmärkt. Svart funkar till allt =). 299:- för denna.


Jag som är armbandsgalen för tillfället älskar detta armband. Matchar mitt i guld. För endast 40 :- blir det mitt =).

Det var lite godbitar från deras höstkollektion, gå in själva och kika på Lindex.

Nu ska jag gå och borsta tänderna innan jag somnar framför datorn. Är JÄTTEtrött. Har haft en bra dag med promenix, solning och jobb på det. Har ätit lite middag när jag kom hem och nu är jag som sagt helt slut. Det var min dag i korta drag. Hörs mer imorgon!

God natt <3.
/Elin

Kommentarer
Postat av: Sofie

ett sånt armband har jag! moaha :)

2009-08-01 @ 23:52:33
URL: http://scratchcard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0