Låååååång dag

ÄNTLIGEN är min långa dag på jobbet slut! Som ni vet började jag vid halv 8 imorse, vilket betyder att jag klev upp vid 6 för att hinna duscha innan. Jobbade sen fram till 16. Runt 11 var det en tjej som undrade om jag kunde stänga istället för henne och då fick jag tanken "vill hon att jag ska jobba 7.30 till 21.15?" och det hade jag nog knappt orkat. Men hon kände sig osäker på stängningsrutinerna, så jag kom tillbaka vid 19 och körde till stängning. Det är ju söndag, vilket innebär 100% OB, så jag var inte sen att tacka ja ;). Så nu är jag äntligen hemma igen! Ska bara kolla datorn en stund och sen sova...börjar 8 imorgon *snark*.

Mellan 16 och 19 åkte jag givetvis hem en sväng. Gick och la mig det första jag gjorde och somnade bums. Vaknade av larmet vid halv 6 och strax efter ringde lilla B =). Ååå, det är så mysigt att prata med henne. Min lilla tös!! <3. Sen var det bara in i bilen igen och bege sig till jobbet...

Har tagit lite nya bilder på mig, "pigg" och glad ;)

Såhär ser man ut en dag på jobbet dårå ;). Vad tycks?


Mitt hår och min "håruppsättning" idag. Fint och enkelt! Bra hårdag =).


Det här fina kortet har mamma ställt i mitt fönster =). Syns det att det är jag?

Orkar inte skriva mycket mer än så idag, måste få min skönhetssömn! <3
/Elin

Kommentarer
Postat av: Ellen

sötast!

2009-08-03 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0