En ELLE och En Ansiktsmask


En PERFEKT avslutning på min lugna kväll =).

Jag har inte gjort många knop sen vi hördes sist. Har pratat med min nyförlovade vän E (GRATTIS ÄLSKLING <3). Druckit en stor kopp te (den raude, Gotländskt te), kollat klart på fridrotts-VM och kollat runt på lite bloggar =). En riktig Elin-kväll. Har även hunnit få lite fler bilder från Ellen (hon är underbar som skickar och fotar alla dessa bilder), så nu kör vi bildvisning igen.


Jag och Ellen, i matchande flytvästar, på väg ut på Trälhavet =)


Fin Silja Line båt. Såhär nära gick dem förbi =), vackert!


Vi <3


The boys!


Jag och min älskling igen =).

Fler bilder får ni se imorgon för klockan tickar och snart passerar den 00. Som ni vet är det tidig morgon som gäller för min del *gäsp*. Sov gott!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0