Elin vill HA

Jag har en ganska lång lista på saker som jag skulle vilja ha. Jag vet att min födelsedag inte är förens i november, men önska kostar ingenting ;). Vad skulle ni vilja ha just nu?

Det jag vill ha allra mest nu och dessutom är i störst behov av är en mobiltelefon (min blir sämre och sämre för varje dag). Den här varianten från Sony Ericsson toppar min lista =).

Modellen heter W595 och kostar 2215:- på Elgiganten.

En annan sak som jag vill ha, som jag pratat om förut, är en liten mini pc. Hittade en superbra modell för hyfsat pris på Dell.

Just den här varianten med Cherry Red kostar 3880:- på Dells hemsida.

Skulle även vilja ha en pälsjacka i höst, givetvis fuskpäls (!). Har kollat in lite varianter från olika affärer.

Denna variant kommer från H&M och kostar 699:-.


Den här kommer från Ellos och kostar 599:-.


Den här kommer från Lindex och kostar 799:-.

Jag vet faktiskt inte vilken av dessa tre som är snyggast. Kanske den från Ellos, som också är den billigaste =P. Tycker dock att alla ligger lite över min prisklass. Skulle kunna tänka mig att pröjsa en 400:- för en jacka, får ge mig ut på jakt när lönen kommer ;).

Ännu en sak som står på min lista är ju dem underbara skorna från Skopunkten. Dem får bli mina när jag har råd ;), men jag älskar dem fortfarande.

Sådär, det var några saker som jag skulle vilja ha i höst! Gärna snart ;). När jag kollade runt på mobiltelefoner hittade jag även denna, någon som testat eller har denna? Tycker den verkar superfin, men bra?

LG KS360 kostar 1469:- på Elgiganten. Funderar verkligen på denna (!).

Min kväll har varit blandad. Har kollat på amatörcykellopp utanför fönstret, pluggat, ätit god mat och diskat bort allting. Så nu ska jag med gott samvete lägga mig och sova. God natt!

/Elin


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0