090831

Snart dags att bege sig till bibblan och plugga =(!
Men först ett inlägg =). Det var ett tag sen jag skrev, för min dag igår var fullspäckad ;).

Började morgonen med en shoppingrunda =P (shopaholic), men köpte inte mycket =(. Kom hem, käkade lunch och slappade ett litet tag. Sen hade jag fotbad och fixade mina små fötter, så att dem skulle vara fina i mina nya pumps på kvällen =). Målade även naglarna. Sen gick det som på räls. Duscha, sminka mig, sätta på mig finklänningen, packa med varma kläder osv osv.

Hade en HELT fantastisk kväll igår! Sittningen var GRYM. PAmp avslöjades.

PAmp!



Japp, PAmp är mänskliga =). Snygga va??


Sittningen fortsatte med roliga lekar, mycket sång, god mat och grymma gyckel! Tack PAmp för att ni har varit så duktiga och planera detta, är riktigt imponerad =). Det är roligt, samtidigt tråkigt att Nolle-P är över för i år =(. Har haft jätteroligt tillsammans med de andra faddrarna och framförallt mina nollan =). Kvällen fortsatte på Kårallen med dunder och brak ;). Hade så himla roligt, dansade, pratade och dansade igen. Jag och A gick motvilligt hem strax innan 03. YEY, för en dunderbra kväll =).


Kvällens outfit:

Örhängen - H&M
Klänning - Vila
Väska - Cubus
Armband - Bianco
Pumps - Skopunkten, NYA!

Zoooom:

Drömskor =).

Nu ska jag hoppa i lite kläder och "springa". Hörs ikväll =) och då får ni se gårdagens snygga outfit.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0