090827

En liten update innan det är dags att krypa ner i min sköna säng =)!
Idag har varit en VÄLDIGT lång dag för min del. Jag mötte upp A imorse och åkte till skolan, satt och pluggade mellan 9 och 13. Hann med en hel del och jag är STOLT över att vi verkligen tar tag i detta med pluggandet direkt, för man märker redan nu att detta INTE kommer bli lätt =(. Men jag (vi) kämpar på så gått det går. Vid 13 var det sen dags för lektion. Vi satt vid en dator och arbetade med Excel. Det gick väl sådär och dessutom är vår lärare så grymt dålig på att hålla tiden, idag drog han över 20 minuter. När vi äntligen gick från lektionen var det bara hem och käka lite middag, samt vila lite innan det var dags för Backpackerkväll i Vallaskogen.

Vid 18 samlades vi alla faddrar och nollan och tog oss gemensamt till Backpackerkvällen. Nollan fick svara på en massa kluriga frågor, samt grilla marshmallows och dricka läsk =). Det var trevligt! Kom hem vid 21 och har sen dess diskat, läst en del i kalkyleringsboken och "chillat" framför tv:n.

Jag glömde nästan berätta, jag är SJUK =(. Eller förkyld heter det kanske =P. Jag började känna av det imorse när jag blev onormalt varm, fick huvudvärk, kli i halsen och snuvig. Detta (förutom den extrema värmen) har hållt i sig hela dagen =(. Så nu sitter jag här framför datorn och snörvlar! Jag vill INTE bli sjuuuuuk nu! På söndag är det vår avslutningssittning med PAmp, Pils, Nollan och Faddrar och jag ser så mycket fram emot den. Skulle inte alls vara lika roligt om jag är sjuk...så vi hoppas att detta virus lämnat min kropp imorgon =). *Håll tummarna*.

Morgondagen ska ägnas åt en hel del plugg. Ska träffa A i biblioteket vid 10 och så ska vi sitta fram till 14 =). Sedan vid 16.30 är det dags för brännboll och grillning med Nollan, trevligt trevligt!!! Är lite småledsen dock, för jag och Richard träffas knappt =(. Idag är han iväg på HG-kväll med sin nollan, imorgon ska han jobba på deras avslutningssittning, på lördag är jag nykter fadder på Fortes Utedisco vilket betyder att jag kanske kommer stanna till 03.30 (!) och på söndag är det som sagt avslutningssittningen. Sååå ja, vi har ju klarat oss hela sommaren, så några dagar ska väl inte vara så farligt =P. =(.

Nu är det dags att läsa lite till i boken och sen somna gott =). Ha det fint!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0