090824

God eftermiddag bloggen! Solen skiner och vädret är verkligen på topp =). Dock har jag spenderat min eftermiddag inomhus =(. Har städat (igen!), diskat (igen!), lagt ut kläder på Tradera och kollat lite tv. Innan jag kom hem har jag givetvis varit i skolan och haft min andra föreläsning för den här terminen. Tyvärr fattar jag inte så mycket, men jag hoppas det vänder snart ;).

Samtidigt som jag skriver detta inlägg håller jag på att fixa lite kvällsmat. Det blir en tidig sådan eftersom både jag och Richard ska iväg på olika saker. Jag ska iväg och spela Volleyboll med mina nollan och Richard ska på Ärtor och Punsch sittning med sina. Så vi har fullt upp just nu =P. Men men, vi umgicks massor igår, så det går ingen nöd här inte ;). Det blir i alla fall något så enkelt och snabbt som korv med bröd och majskolv. Gott och enkelt!

Aja, dags att äta och sen snajda om till den efterlängtade overallen ;). Var två dagar sen sist =P. Hörs ikväll!
/Elin


Bild på lördagens sminkning (inför PA-sittningen)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Richard - ärtsoppa???? :o)

2009-08-24 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0