090822

Idag skiner solen igen =). Det är varmt och härligt, YEY! Och vad ska jag sysselsätta mig med under eftermiddagen då? Jo, städa lägenheten =(. Känns inte som jag gör annat än att leka städtant, men idag får faktiskt Richard hjälpa till!

Morgonen började som sagt tidigt. Var uppe och skuttade strax efter 07. Gjorde en ordentlig frukost med grönt te, löskokt ägg och yoghurt med müsli =). Hoppade i overallen och begav mig iväg till märkesbacken. Där var det dags för vår nollegrupps uppdrag, göra och bjuda PAmp på frukost. Låter bilderna tala.


Nollan förbereder frukosten. E lagar äggröra =).


Hjälp! PAmp kommer =S.


PAmp.


Det bjöds på en riktigt stor frukostbuffét med äggröra, scones, PAnnkakor, bullar, färsk frukt, yoghurt, kaffe, te och juice.

Vi faddrar fick också smaka lite =). Mums! Så duktiga dem var med sitt uppdrag. Åkte sen hem till A och vilade ögonen innan det var dags för tipsrunda i Vallaskogen. Det var roligt att läsa frågorna, men vi var tysta och tittade på =).
Så nu har jag varit hemma en liten stund, hunnit andas och ska snart städa lite. Sen blir det nog lite äggröra och keso, smaskens.

Ikväll är det förfest här hemma innan PA-sittningen (som jag tyvärr inte ska närvara på), vi blir nog runt 20 stycken. Sedan går dem på middag och jag får nog städa undan lite, efter det kommer Richard hit med alla sina nollan och medfaddrar. Så det blir som sagt full rulle ikväll.

Får se om vi hörs något mer, annars ha en trevlig lördagkväll!
Avslutar med lite fler bilder från båtutflykten med E och J =).
/Elin


Höga vågar =S, men cool bild ;)


Jag skrattar åt stackars Ellen som ramlade =(


Söt!


Vattenmelon-stopp vid bryggan. Smaskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0