090819

Vilken dag =). Vaknade av att solen sken, himlen var blå och det var 25 grader ute. Klockan hade redan hunnit passera halv 12 när jag öppnade mina ögon. En rejäl sovmorgon blev det allt ;). A hade skickat sms om att hon var (är) sjuk idag =(, krya på dig! Så jag tog en powerwalk längs med ån på 50 min. Varmt och skönt. Kom hem, duschade och fixade lite frukost/lunch.

Det blev en pastasallad med tonfisk, grönsaker och creme fraiche. Till det vatten och finn crips med ost.

Som ni ser på bilden är det givetvis inte inomhus jag åt, utan på takterassen =). Gjorde iordning en väska med lite allt möjligt.


Tog med mig min solstol.


Passade även på att måla på mer nagellack på naglarna.


Gick upp på takterassen runt två och höll mig däruppe i två timmar =). Var helt ensam, vilket var skönt. Satt ju bara i shorts och bikinitopp =P. La mig även på magen för att sola ryggen och somnade så i 35 min =S (kunde inte röra min arm sedan). Så nu har jag precis kommit in i lägenheten igen, satt igång en maskin tvätt och bloggar lite. Ska snart snajda om och göra lite ärenden på stan =).

Ikväll är det "Pizzafest" hos A som fyller 25! Ska bli roligt =). Drar med mig Richard dit också.
Ha det gött!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0