090812

HELT SLUT! Jag är helt slut efter en hel dags slit ;).

Vi börjar med gårdagen. Efter förra blogginlägget packade jag in allt i bilen och åkte till Åkersberga och hämtade upp Richard. Sen var vi äntligen på väg! Tror ni inte att vi hamnar i VÄRSTA köerna??!! Vid Järva Krog stod det helt still och det tog nog drygt 40 min att ta sig igenom stan...måttligt roligt, men vi pratade och lyssnade på musik för att hålla stämningen uppe ;). Väl genom stan blev det matstopp på donken. Väldigt gott eftersom båda var jättehungriga. Sen vidare till Linköping. Var lite segt att köra, men det gick bra. När vi var framme lastade vi ut den proppfulla bilen och började bära in allt. Jag åkte och parkerade, sen började vår LÅNGA kväll...

Jag bestämde mig för att packa upp ALLT innan jag gick och la mig, annars har jag en tendens att typ inte göra det alls. Så det var bara att sätta igång...och det tog evigheter. Vi möblerade om i garderoben också, så att jag fick mer plats =) (tack älskling <3). Det tog sin lilla tid och somnade gjorde jag vid strax efter 01.

Vaknade av mig själv vid halv 10, gick upp och hoppade i mjukiskläderna. Sprang ner till affären och handlade lite frukost. Mums! Hoppade i lite finare kläder (!) och åkte med bilen till IKANO-huset. Var inne en sväng på IKEA och handlade en glasburk att ha min müsli (som mamma har gjort, tack!) i och två blommor. Sen vidare till Willys där vi STORhandlade. Vi hade ju ingenting hemma! Så nu har vi fyllt frysen proppfull =P och kylen är lagom full =). Vi handlade bara nödvändiga saker (kors i taket) och det gick ändå på en del pengar =S...Men nu har vi MAT!!! Haha...

När vi kom hem packade vi upp allt, jag slängde i mig två korvar till lunch och sen körde jag iväg bilen till en gratisparkering en bit härifrån. Tog på mig träningskläderna innan, så jag powerwalkade hem ;). Så nu är jag nyduschad och håller på med tvätten för fullt. Är helt slut i huvudet, vilket förmodligen beror på för lite sömn och vädret =(. Det har regnat till och från hela dagen, just nu ösregnar det...

Ja, nu har jag uppdaterat er alla om att jag mår bra och har FULLT upp! Nu ska jag fixa mig en macka och en kopp te, sen blir det plugg. Till middag blir det pannbiff och potatis =). Mums fillibaba!

/Elin


Jag i lördags =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0