090804

Utvilad och glad =)! Det är jag idag och det känns väldigt skönt. Jag somnade framför datorn vid strax innan 23 igår och vaknade bara till och stängde av datorn och somnade om. Vaknade första gången vid strax innan 9 imorse, men somnade om och sov till strax efter 10 ;). Så nu har jag återhämtat mig lite och det känns som huvudet och hjärnan hänger med idag igen =). Har mest slappat hela morgonen, har bara tvättat håret, packat en del och ätit frukost.

Har inte så mycket planerat idag förutom lunch med pappa snart. Annars tänkte jag ta dagen lite som den kommer. Det får bli att packa klart och att börja plugga, det är mina två mål med denna dag ;). Mamma och pappa är bortbjudna ikväll, vilket känns lite skönt =P (inget illa menat mot er...). Men då kan jag packa, fixa och dona ifred. Inte för att dem är ivägen, men det är mysigt att vara ensam ibland, så det så!


Nu ska jag byta om och ge mig iväg på äventyr med pappsen =)!

Hörs senare kära läsare <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0