ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz

Är så OTROLIGT seg och trött efter trippen till Norrköping. Sov ändå bara 7 timmar och det är ju mindre än vad jag är van vid :P. Har iaf sovit en och en halv timme nu från 16.30 till 18. Är dock fortfarande MEGAtrött.
Bör jag verkligen gå ut då? Kanske ska stanna hemma och spara mina slantar istället? :)

Efter att vi kommit hem idag så gick jag ner till Trädgårdstorget och tittade på Magnus Samuelsson (han som vann let's dance) när han presenterade artister och dansare. Det var nog inte ett perfekt jobb för honom, han ver nog väldigt nervös och väldigt fåordig men men...roligt att ha sett honom :).
Artisterna som sjöng var Velvet, Emilia och Jonathan Fagerlund från Melodifestivalen. Och ni vet ju att jag gillar Emilias låt, så jag var glad :).

Sen gick jag till Hemköp och handlade lite. Efter det var det sovtime :P. Vet fortfarande vart eller om jag ska förfesta ikväll..borde nog ta reda på det snart. Dusch och make-up nästa isf.
Höres senare!!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0