What a day =)

Idag har det varit en helt underbar dag här på Gotland.
Efter det att jag skrev förut så har jag varit på arbetsintervju på en ICA-butik här på Gotland och jag blev erbjuden en tjänst =). Känns jätteskönt, ska ringa och tacka ja imorgon.

Sen när jag kom hem gav mamma och jag oss ut på äventyr =). Vi skulle plocka golfbollar i havet...
Vi tog cyklarna en bit ut till en udde där mamma hade sett att dem låg i vattnet. Hon klev i med stövlar på, men det började läcka in, så vi klev i barfota. Vattnet gick upp till mitten på låret. Det var inte så jättekallt som man trodde att det skulle vara. Så vi vadade runt där ett tag och plockade golfbollar :P. Det var roligt, men nu fryser jag. Vi hade dessutom shorts på oss =).

Avslutar detta inlägget eftersom jag ska dricka upp mitt te innan det blir kallt, sen är det middag =). Är hungrig! Ska bli gott. Ikväll ska jag plugga och blogga för er om mer budgetköp på hm.

Flyget går halv 10 imorgon, så det blir nog inget blogginlägg innan. Men vi hörs ju ikväll först.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0