Vill HA

Jag har hela tiden tyckt att Converse inte är något för mig, men så köpte jag ett par i New York i vintras. Ett par ljusblåa :) och jag fullkomligt älskar dessa skor. Så nu härmar jag syster som har tre par ;). Jag skulle verkligen vilja ha ett par till. Har fått låna ett par av syrran (dem som jag hade på mig idag), men jag vill ha ett par till :P.


Visst är dem söta mina älsklingar :)??

Var inne på Laredoute av en slump nyss och såg att jag hade 40% på en vara, vilken som helst. Då kunde man välja ett par Converse som kostat 649:- och få dem för 389:-, det är ju nästan USA-priser :). Dock hade dem bara "tråkiga" färger som vita, svarta och mörka färger.


Visst är dem fina, men jag vill inte betala så mycket pengar för ett par vita skor.

Skulle mkt hellre vilja ha något av dessa par. Men dem går för 599:-/ st på Junkyard.se.

Och det är ju inga pengar jag har nu :(. Får titta på bilderna och sukta istället :P.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0