Vart är solen?

Pratade med mamma i telefon och i Åkersberga skiner solen. Hos oss är det "bara" varmt, men en massa moln :(.
Jaja, då kan man träna inomhus utan dåligt samvete :P. Dock har vi ingen cykel som är hel :(. Luften i våra bakdäck har pyst ut. Jag tror inte att jag har punktering, utan ventilen knasar. Vår cykelpump här utanför är dessutom trasig, så frågan är hur vi ska fixa detta :(!? Jobbigt läge!

Idag var jag och Richard en sväng på Ikano huset. Var inne på Ikea och köpte lite småsaker. När Richard gick in på JC smet jag in på Gina Tricot och hittade en helt underbar tröja. En randig i en massa olika färger. Men den fanns inte i min storlek :(. Så himla snygg var den. Åååå, varför? Jag får vänta några veckor och se om den kommer in igen, hoppas!
Sedan avslutade vi med att handla mat, så nu har vi mat att äta igen ;). Ikväll blir det köttfärssås och spagetti. Mums.

Dags att kolla upp vilket pass jag ska gå på ikväll och laga cykeln :(. Ha det!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0