Underbar...

...har min kväll varit :).
Har haft så himla trevligt. Vi började med förfest hemma hos mig. Jag och Richard hade städat som tokiga innan, så rent och snyggt är det hemma hos oss nu :). Vi blev några stycken som snackade, lyssnade på musik och dansade. Nattklubben, Sliver, som vi var på var ok! Det var fint och lite coolt med alla olika lampor mm., men det var dyra priser i baren och inte så himla stort. Det kändes lagom att gå hem vid halv 2 :).

Hann inte blogga innan vi gick, har haft fullt upp hela dagen med städning, sov-ning osv. Men här visar jag dagens partyoutfit. Det blev den jag tjatat om. Vad tycker ni?

Linne - Charmante (vet ej hur det stavas)
Jeansleggings - BikBok
Pumps - USA

Nu ska jag och min ömma fötter gå och lägga oss. Hörs imorgon igen.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0