Trötter

Jag är något fruktansvärt trött idag. Det har varit en lång dag.
Gick som sagt upp vid halv 9, åkte till skolan och var där vid 10, hade dugga som jag KLARADE :), grupparbete och sen lektion...Jag blir trött av bara tanken :P.

Skulle egentligen åkt till gymet nu, men jag orkar verkligen inte det. Så det får bli en löparrunda istället. Jag vet faktiskt inte om jag orkar det heller, men jag får väl gå ifall jag är helt slut. Bara jag får ut och röra lite på mig och få frisk luft ;).

Idag när jag kom hem hade jag fått ett paket i brevlådan från Adlibris...

...och det innehöll inget mindre än kurslitteratur. Så otroligt o-roligt att få!! :( Men dock så nödvändigt.


Nu ska jag bege mig ut i det gråa vädret, så tänkte jag modeblogga lite ikväll för er som tycker sånt är roligt :).

Höres!

P&K


Kommentarer
Postat av: Angelica

Heeej!

Fasen, sorry att jag inte hann hälsa på dig ordentligt i skolan idag. Men läraren jag pratade med var väldigt stressad och jag behövde lite hjälp med en uppgift :)

Hoppas dagen varit bra och att du får en bra påsk så får vi se till att jobba ihop snart igen!

:)

Puss!

2009-04-08 @ 20:35:49
URL: http://lackalejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0