Tre S

Detta står för min dag :P. Jag har solat, städat och sprungit :).

Jag skrev ju tidigare att jag ville sola, men inte ensam. Så jag öppnade upp fönstret och la mig på några kuddar på golvet, det tog jättemycket. Tror nog tom att jag kanske har bränt mig lite i ansiktet :(.

Det var ju inte så himla mycket att städa, men jag har diskat och torkat av alla ytor. Så nu är det så himla fint hemma. Jag är GLAD :)!!!

Och det sista, jag har varit ute och sprungit. Imorse hade jag nog aldrig kunnat gissa att jag skulle ge mig ut, var helt slut och totalt omotiverad att träna. Kom då på när jag låg och solade att jag vilat i 3 dagar ifrån träningen, så det var bara att hoppa i kläderna och bege sig ut. Sprang längs ån och jag var verkligen inte ensam. Jättemånga satt och solade och drack öl eller grillade, såg så himla mysigt ut :). Och där lunkar jag fram och svettas som en gris liksom :P...haha.

Nu har jag suttit mig ner och tagit det lite lugnt. Är helt slut efter rundan då det är 20 grader och stekande sol ute, det är inte lättaste vädret att springa i ;). Kom hem och såg ut som en tomat i ansiktet, och det är INTE en överdrift :P.

Ska hoppa i kvällens outfit nu och sen bege mig till mataffären och handla lite till kvällen. Sen är det hem till B och S som gäller, ska blii så roligt!

Hörs sen
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0