Time to WORK!

Detta blir ett kort inlägg eftersom jag ska peta i mig något att äta och sen byta om innan jobbet.
Ikväll är det alltså dags att jobba igen. Jobbar ett pass från 18-02. Känns väl sådär, men det var ett tag sen jag jobbade, så det är dags igen =). Hoppas jag jobbar med några roliga. Det är Quiz ikväll också, så kom dit! Blir nog mycket folk.

Har precis varit och hämtat ut mitt körkort =). Bilden är väl inte världens vackraste =(, men man tog den ju precis innan teoriprovet...och då var man ju nervös!!! Så jag skyller på det ;). Nu äger jag i alla fall ett körkort och det är helt underbart.

Aja, dags att börja röra lite på sig här. Hörs kanske i natt, annars imorgonbitti.
/Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som tagit körkort! Måste vara så skönt att äntligen ha det. (: Själv är jag i alla fall på g! Halkbanan ska jag försöka klara på tisdag. Hoppas att allt är bra med dig! (:

2009-04-18 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0