Sweet!

Hejsan hoppsan i stugan!

Nu är jag hemkommen från skolan. Har suttit och pluggat från 9 till 15. Vi har gått igenom alla anteckningar osv, men det känns fortfarande väldigt oklart allting. Dock måste jag nog försöka inse att det inte är en tenta vi ska göra utan en dugga. Vår dugga är frågor som vi ska kryssa mest sant eller mest falskt på, 50 % chans att svara rätt ;). Så kan man inte en så får man väl gissa, det är inte hela världen :P. Efter aerobicsen som jag ska på vid fem tänkte jag gå igenom lite till innan DH och sängtime.

Idag är det sol ute, men lite molnigt på sina ställen. Det blåser dock lite kallt ibland.
Imorgon, enligt SMHI, ska det regna från 6-12 och sen bli stor sol. Som jag skrev förut så skulle det ju regna på torsdag, men det ska det tydligen inte längre :P. Ändras från dag till dag...vet inte hur mycket man kan lita på väderprognosen egentligen. Vi får väl se imorgon ;).

Avslutar med en liten nytagen bild på mig :), "hon har blommor i sitt hår som bara jag kan se"...

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0