Spring i benen

God kväll! Det blev en sen kväll även idag =(, inte en bra vana. Fast hade inte så mycket till val.
Var på friskismöte vid 18 och sen körde jag ett styrkepass med fokus på rygg och biceps, men även lite mage. Kom hem vid 21 och fick maten serverad av min söta pojkvän. Fläskfilé i gräddsås med rosépeppar och ris, mums!
Sen rann tiden iväg och det var dags att diska bort kvällens måltid innan jag kunde gå och lägga mig.

Imorgon börjar jag inte skolan fören vid 14, men jag bör nog läsa en del innan. Ska även hinna med en runda på stan och införskaffa denna skönhet:

Den finns på Stadium och kostar 299:-. Sen ska jag självklart hem och snajda om till denna och bege mig ner till ån och springa en runda =). Hoppas bara att jag mår bra imorgon. Känns som jag har en infektion i kroppen som bara letar efter ett tillfälle att blomma ut =(. Vill verkligen inte bli sjuk!

Aja, nu får jag tacka för mig idag. Fick ett jättefint kort av moster A som gratulerade till körkortet =), tack.
Nu väntar jag bara på att körkortet ska komma =).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0