Solstrålar

Solen börjar äntligen kika fram mellan molnen :). Det har varit molnigt hela dagen, men ändå ganska varmt. Och nu är ju klockan tio i sju...så det är nog inte läge att springa ut och sola nu :P.

Idag har jag städat lägenheten och nu är det fint och fräscht hemma :). Tog cykeln till Skäggetorps centrum idag och handlade lite mat. Sen var det hem och laga till lite pastasallad och baguette och till efterrätt chokladpudding. B kom hit och åt med mig, vi satt och pratade en del och nu ska jag sätta mig och läsa en stund.

Om någon timme ska jag bege mig ut och springa. Har varit jättedålig på att röra på mig i helgen, så det är dags att gå ut och röra på fläsket lite :P.

Vi hörs senare!!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0