Soligt värre!

Vilken underbar dag det har varit på Gotland idag =).
Solen skinner över det stilla, blåa havet, precis som på film. Det är sagolikt ;). Jag älskar att vara på Gotland.
Här är lite bilder från Gotland:

Magnifik utsikt från huset =).


Jag låg ute i mjukisbyxor och linne i solen =).


Avslutar bilderna med denna solbilden ;). Hehe =).

Idag började jag som tidigare sagts med en löparrunda. Efter förra inlägget åkte jag, mamma och farmor till Hemse och kollade på möbler och sen handlade vi massa mat. Jag körde bilen =). Det gick jättebra.
När vi kom hem åt jag lite lunch och sen åkte jag och syster till Visby. Och även då körde jag ;).
Vi handlade lite saker till påsk och sen handlade vi lite mat som inte fanns i den andra affären. Alla affärerna var ju stängda idag pga. att det är långfredag =(. Lite tråkigt när vi satt och åkte enda in till Visby, tar ju ändå 20 min.

Nu har jag varit hemma en stund. Vilat, solat och läst lite tidningar. Ikväll ska vi äta tortillas =D, mums.
Ha det gott så länge, hörs ikväll igen.
P&K

Kommentarer
Postat av: Björn

ah.... Gotland. jag längtar! vi ses i linkan och sen alla tre!? i sommar ;) fezt!!!

2009-04-11 @ 01:15:25
URL: http://bestebjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0