Snart är det Måndag igen

Om 2 timmar 30 min är det måndag igen. Måndag innebär en ny vecka i skolan med massa plugg, sena dagar och 18 uppgifter samtidigt. Måndag innebär också att man får träffa alla härliga människor igen, får "gratis" motion fram och tillbaka till skolan och får räkna ner till helgen :). Den här veckan för mig blir ju bara 3 dagar i skolan, skönt. Det blir iofs inte mindre plugg för det, har en del att läsa till tentan som är den 15 maj. Bra att börja i tid och det har jag gjort idag faktiskt! Imponerar på mig själv här :).

Skulle egentligen åkt till friskis ikväll, men eftersom varken jag eller Richard förstår vad felet är på min cykel orkade jag inte gå 40 min för att komma dit och sen lika långt tillbaka. Så jag bestämde mig för att njuta av den fina kvällen, som det faktiskt blev, genom en powerwalk vid ån på drygt 50 min. Sen körde jag ett eget komponerat gympapass här hemma med massa skutt, hopp och jobbigt övningar. Improvisation på hög nivå :).
Såhär såg jag ut innan jag begav mig ut på promenaden...

Träningsbh - H&M
Träningstopp - Nike (Team Sportia)
Collagetröja - I någon butik i Sthlm (minns ej)
Träningsbyxa - Stadium
Löpardojjor - Stadium

Ikväll har jag och Richard haft lite myskväll med god middag och lite söndagslyx med efterrätt :). Det blev jättegod köttfärssås och spagetti till middag och till efterrätt blev det chokladpudding med grädde. Har även hunnit med att läsa litegrann i "skolboken".
Nu ska jag ha en liten ego-stund med ansiktsbad, ansiktsmask och fuktighetskräm. Ska bli skönt. Så jag tackar för mig idag och tar med den lilla söndagsångesten jag har kvar och omvandlar den till något positivt, snart är det valborg :)!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0