SLUT

Nu är det snart dags för mig att avrunda den här dagen. Har precis avslutat mina studier för kvällen och känner mig hyfsat redo inför duggan imorgon. Har dock inte haft så mycket energi att lägga ner på läsandet och inpluggandet ikväll, men jag har gjort så gott jag kunnat.

Har varit på aerobics ikväll. Det var jätteroligt. Hon, T, hade gjort om första blocket. Mycket roligare nu :).
Får bli passet på tisdag nästa vecka när jag kommit hem från Gotland.
Nu är det bara onsdag kvar och sen på torsdag tar jag tåget till Sthlm vid 12 och möter där upp resten av familjen. Vi tar oss sedan därifrån med bil till Nynäshamn och efter det båten. Jag vill vara på Gotland nu!!

Måste tyvärr plugga under påsken då vi har en bok på runt 400 sidor som ska vara färdigläst den 23 April. Det är bra att börja i tid, så slipper man sitta åtta timmar i sträck och läsa sen...

Dags att sova! Natti natti.
P&K

I natt drömmer jag om...

Ballerinaskor med öppen tå, 98:-. hm.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0