Shopaholic

Jag bör nog erkänna inför allas ögon, jag är en shopaholic...och jag älskar det!

Därför tänker jag bjuda alla shopaholics där ute på lite shoppingtips från hm.se
När budgetshoppingen är som bäst =). Kolla och njut, men shoppa inte ihjäl er ;).

Börjar med ett par superläckra klackar som finns i tre färger. Jag älskar dem svarta, men även dem ljusoranga är läckra.

Dem kostar 349 pix. Skulle passa fint till en blommig sommarklänning (som den på VILA) och brunbrända ben eller till jeansleggings, vitt linne och jeansjacka =).

Och till alla er som behöver eller vill ha en ny bikini. Kolla in denna sötnos!

För dessa får du betala 129:- resp. 98:-. Jag själv som har 18 bikinisar skulle ju gärna klicka hem denna, men jag får hålla tillbaka i år och använda dem jag redan har =). Snacka om att vara en av dem finaste på stranden i sommar.

Även accessoarer är ju något att satsa på om man inte vill köpa något för en massa pengar. Detta söta armband skulle jag gärna ha på min handled.

Kostar 59,50:-/st och finns som ni ser i guld och silver.

Och sen mina godingar som jag visat i tidigare inlägg, chinos som finns i tre olika färger.

Kostar 198:-/st och finns även i svart. Skulle vilja klicka hem dessa två genast =). Passar snyggt till klackar och blus eller tygskor och t-shirt =).

Nu är det dags att äta lite middag här i villan =). Hoppas ni har en lika fin kväll som vi har.
Återkommer med mera shopping ikväll ;). Gå in på hm.se och kika så länge.
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0