Servismiddag och besöksrekord :)

Precis hemkommen från servismiddagen på NH, det var trevligt. Blev bjudna på trerätters middag :).
Till förrätt bjöds det på ceasarsallad (elins specialitet), varmrätt var det kyckling med potatis och varma grönsaker och till efterrätt någon typ av vaniljpannacotta med bär. Det var jättegott.

Det var många som satt kvar när jag smög mig ut från restaurangen då jag börjar skolan vid 9 imorgon. Och innan det ska jag hinna läsa igenom det som vi ska säga till seminariumet och skriva ut en massa papper :P, så det blir väl upp vid 7 *snark*.

Imorgon är det dags för en tripp till Norrköping för en rundvandring, middag och party med S. Ska blii roligt att upptäcka Norrköping :). På kvällen ska vi möta upp min x-grupp, grupp 9, på något partyställe. Roligt att dem ska till samma ställe, på samma dag.

Dags för mig att krypa till kojs, längtar till den varma sängen :)!!
Har förresten slagit besöksrekord idag, med hur många får ni inte veta :P...hehe. Sov gott.
P&K

Min outfit för kvällen:


Klänning - HM
Väska - Lindex
Halsband - Pilgrim
Leggings - Gina tricot

Stövletter - Din sko
(Förlåt för suddig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0