Sent =(

Oj, vad tiden har gått fort idag. Efter träningen har allt gått i ett.
Åkte till Richard som var på HG och kollade på några som sjöng och körde stand-up, efter det åkte vi hem en sväng till B och S för att hämta och lämna lite saker och sen var det bara hem. Och när vi kom hem var klockan kvart i elva.

Det blir ett kort inlägg nu, då jag börjar 9.00 imorgon och bör därför sova nu.
Skrev tidigare att jag skulle byta lakan och det har jag nu gjort. Kolla vilka fina det blev =). Helt nyinköpta!

Dem är ljusblåa och vita. Me like och även Richard sa att dem var fina. Pluspoäng till mig =)!

Och sen har nya numret av VeckoRevyn ramlat ner i min brevlåda =).


Ska kolla igenom mailen lite snabbt, sen ska jag läsa lite i tidningen och efter det natti natti.
Får skriva mer imorgon. Sov gott!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0