Påsklov =)

Så skönt med ett litet påsklov såhär mitt i terminen. Kom väldigt välbehövligt.
Roligt att jag kunde åka till Gotland med familjen dessutom. Som jag skrivit förut så blir jag så lugn här =), inte stressad över det minsta lilla som jag blir hemma...=(. Borde nog försöka ändra på den onda vanan ;).

Sitter här i sängen och ska snart sova, men syrran ligger i sängen bredvid och tittar på film. Hoppas hon är klar snart så att jag får sova ordentligt =), är trött. Gick ju upp 8 idag.

Det har varit en mysig dag idag med massa sol, massa bilkörning och massa skratt. Det är trevligt när vi är samlade =). Imorgon har jag inga speciella planer. Blir nog gömma påskägg och äta godis :P. Och påskbord också =), vad gott det ska bli!!! Ska försöka mig på en powerwalk på morgonen också. Orkar inte springa imorgon, så det får bli en 1 timmes runda eller något i den stilen. Mer information kommer imorgon ;).

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och försöka sova. God Natt!
P&K

Ps. För er som saknar dagens outfit beror det på att jag är lite "fult" kläd här på Gotland :P. Har gått i mina knallrosa mjukisbyxor och randiga t-shirt från gina idag. Om jag har en ok outfit imorgon ska ni absolut få se Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0