Norrköping Nästa

Ååååå, vad detta underbara väder gör mig glad och på bra humör :). Packade nyss partyoutfiten och lite sova-över-grejer och började rota efter lite roligare kläder och färger.
Partyoutfiten består av mina KNALLrosa spetsiga-ballerina (typ), tubtopp (tog en blå- och vitrutig och en gul, beroende på underdel) och chinos till den blå- och vitrutiga toppen och svart kjol till den gula :). Har ju alltid lite beslutsångest när det gäller sånt :P, så då bestämmer jag mig på plats istället.

Så snart ska jag och Richard gå till bussen som går från skolan, så det tar iaf 40 min att gå dit :S, men det är ju så grymt fint väder :D. Vi kan ju inte åka buss dit då...;). B ringde för ett tag sen och sa att hon åker med :D, så nu blir vi fyra stycken ikväll. Ska bliiii så roligt!!

Är fortfarande lite seg efter min tidiga morgon, men jag hoppas det går över snart :). För nu är det HELG!!!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0