Nattuggla

Ojojojojoj, vilken kväll. När jag sa att jag skulle jobba sittning signade jag upp mig från 16 till 23, men klockan passerade snabbt 23 och gästerna hade knappt ätit upp sina desserter. Så jag jobbade över och skrev ut mig 00.15. Lämnade S och S i sticket :(, men dem klarar det där så bra och dem sa faktiskt att det var ok att jag gick ;).

Imorgon (eller idag) börjar jag med föreläsning klockan 8!!!!!! Det är om 7 timmar :(. Ska alldeles strax gå och lägga mig, men är inte trött, är övertrött istället = pigg ;).

Det blir en grymt stressig dag för mig imorgon. Slutar skolan vid 12, blir cykel snabbt hem och powersova i kanske 1 timme. Sedan efter det måste jag STÄDA, motionera, handla och göra mig iordning inför kvällen. Vid 18 anländer gästerna. Får gå och köpa mig en kebab till middag imorgon, hinner inte laga mat.
Ser dock väldigt mycket fram emot morgondagen.

NU är det nog dags för lilla mig att sova.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0