Lista

Tar en paus från läsandet för att ni ska få lära känna mig lite bättre ;).

Lovar du att vara ärlig?  JAA!!

Du heter: Elin Maria


Smeknamn:
Inget =(


Låt som när du är ledsen sörjer till?
Ingen speciell faktiskt.


Beroende av:
Richard, mina vänner, träna och sova


Vad behöver du mest just nu:
En period utan stress och mycket sömn =)


Vad tror folk om dig?
Svårt! Det är nog olika från person till person, men jag hoppas dem gillar mig. Många äldre tycker nog att jag är glad, väldigt pratig och söt =P

Stämmer det? Haha...jag är för det mesta glad. Jag älskar att prata =) och söt vette sjutton =P


Vad får du oftast komplimanger för?
Min fina hy?!


Vad säger du för att imponera på någon?
 Jag försöker inte imponera på någon, gilla mig för den jag är =).


Hur imponerar man på dig?
 Visa att man har lite innanför pannbenet och vara pratig och social.
 

Brukar du skratta för dig själv?  Jaa, när jag tittar på tv i min ensamhet.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Vad söt du är :). Vi får se." J


Var bor du?
I Linköping med Richard, min pojkvän =)


Trivs du där:
 Oja, mitt i smeten. Dock lite dyr hyra, annars är det underbart fint och fräscht.


Äger du några converse:
 För tillfället två par.


Sprit, cider, vin eller öl:
 Mellan dessa, en cider. Absolut inte ren sprit, i så fall i en drink =)


Vad har du för mobil:
 Sony Ericsson S500i. En ganska dålig mobil =(, men snygg!


Nästa mål i ditt liv:
 Att gå klart mitt program.


Hur svarar du i mobilen:
"Hej det är Elin"


Vem ringde du senast?
Mamma <3


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Allt mellan himmel och jord. Pratade om valborg, att jag ska åka hem osv.


Antal timmar sömn inatt:
9 =D


Sov du ensam:
Nej med Richard såklart!

Brukar du komma i tid: Är tyvärr lite dålig på det =(, men jag har blivit mycket bättre. Kommer i tid till väldigt viktiga saker ;).


När mår du bra:
 När jag inte har något inplanerat, t.ex. när jag är på Gotland =).


När blev du fotad senast:
 Av någon annan? Det minns jag inte. Men av mig själv? Igår ;).

Hur känner du dig nu: Omotiverad, trött och stressad...vilken kombo!


Vanligaste färg på dina kläder:
 Har väldigt många olika färger på mina kläder, men mycket svart, vitt och denim =)


Vad tycker du om fötter:
Har ingen fotfobi, men tycker inte att det är den mysigaste kroppsdelen =P


Vad saknar du:
 Min mormor och morfar!! Något kopiöst mycket.


Favorit dryck på morgonen:
 Juice med fruktkött (helst brämhults eller tropicana) eller oboy.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Ibland 23, ibland 01. Väldigt olika. När jag är trött helt enkelt!


Är du blyg?
Nej inte så värst.


Sysslar du med någon idrott:
 Har nog testat på nästan allt i "ung" ålder som fotboll, simning, badminton, ridning, tennis, dans osv. Men nu kör jag bara hederlig Friskis & Svettisträning som aerobics, station, dans och styrketräning =). Har även börjat springa några gånger i veckan.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
 Vet faktiskt inte. Både ja och nej ;).
 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ingen aning. Hänga med en massa killar och se hur snacket flyter liksom =P.


Är du nöjd med ditt liv:
 Ja, det är jag =). Jag är väldigt nöjd med mitt boende, min pojkvän och mina vänner.


Vad är det värsta du vet?
Tentaångest, möss och dödliga sjukdomar =(


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
 Ingen aning. Beror på om jag shoppar eller inte, och om vi handlar mycket mat eller inte...


Vad längtar du till?
 Att köra bil! Och att träffa min familj och E igen. En obeskrivlig saknad =(.


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag har några få vänner som känner mig utan och innan, det är ÄKTA vänskap!


Vad är det finaste du fått?
 Mitt körkort?! Det har jag ju inte riktigt fått i handen, utan det har jag ju fått kämpa för. I så fall svarar jag alla upplevelser och resor jag har fått uppleva tillsammans med min familj och vänner =)


Om fem månader:
 Sitter jag framför skolbänken med en tuff termin Ekonomi =S.


Om ett år?:
 Har jag nästan läst två år på universitetet och lever ungefär ett likadant liv som jag lever nu.

Du samlar på: Inget speciellt. Allt snyggt ;).


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mamma 

Har du strumpor på dig nu:
Nope, är nyduschad och ska icke gå ut mer =)


Är det okej att gråta:
 Absolut!


När grät du senast:
 När jag tog körkort fällde jag en glädjetår. Grät mer när jag var yngre, mer sällan nu.


Bär du glasögon eller linser:
 Både och. Just nu linser, men varierar.

Har du piercing: Har bara hål i öronen, det räcker gott och väl för mig. Det blir för mycket "krams" annars ör mig.


Vill du gifta dig:
Ja, jag är en riktig bröllopsdrömmare =P.


Vill du ha barn:
Ja, det vill jag.


Är du bra på att laga mat:
 Inte min favoritsysselsättning, men om det väl gäller så är jag nog helt okej ;)


Är du flygrädd:
 Har flugit väldigt mycket i mitt liv och har aldrig varit det, men nu är jag det =(. Lite extrem tyvärr...


Hur vig är du:
 Hahahaha...jag är som en elefant. Väldigt ovig helt enkelt.


Vilken är din favoritglass:
 Blir inte så mycket glass för min del, men gillar hallonsorbet för tillfället.


Tror du på ett liv efter döden:
Ja! Känns bättre så =).


Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja.


Vilken ögonfärg har du:
Blåa.


Röker du:
Har aldrig testat och kommer aldrig göra det heller.


Hur ofta tränar/motionerar du:
 Blir ca. 5 gånger i veckan.


Vad är det viktigaste i livet?:
 Att leva ett bra och friskt liv och göra allt man vill göra och inte ångra någonting =).

Ojojojojoj, vilken lång lista. Hade bara tänkt ta en kort paus och fylla i detta =P. Tog ju 30 min.
Dags att diska lite och sen läsa lite.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0