"Jag skulle vilja ha en miljon kronor tack"

Dem pengarna skulle inte sitta helt fel :).
Tänk vad man kan göra med en miljon. Antingen lägger man pengarna på en egen lägenhet eller så shoppar man loss och sparar lite istället.

Just nu är jag som himla shoppingsugen. Skulle kunna klicka hem massor av kläder från HM, Laredoute m.fl. Jobbigt när man verkligen inte har pengar till shopping, utan man måste lägga dem på hyra, mat, el mm. Det är tråkigt att bli "vuxen" :P.

Just nu är jag lite sugen på en skinnjacka, den här modellen från HM är helt okej :).

Den kostar 499:-, men är då inte av äkta skinn.

Då jag inte haft orken att kolla runt på internet efter fina kläder och skor att köpa, så blir det inget modeinlägg ikväll.
Ni som ville läsa får vänta tills jag hittar några guldkorn :), det är värt att vänta ;).

Dags för mig att avrunda dagen och packa lite inför min resa till Gotland.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0