Jag har gjort det...IGEN

Vad tror ni att jag har gjort igen?? Typ min 50000000 gång??
SHOPPAT såklart!!
Jag har lite svårt att hålla i mina pengar när det finns så grymt fina vårkläder i butikerna och dessutom bor jag ju mitt i smeten, så lätt att bara ta en sväng på stan.

Idag gick jag till BikBok för att jag såg på deras hemsida att dem hade så fina chinos där. Provade ett par knallrosa och föll direkt, så dem köpte jag. Men när jag gick därifrån kändes det inte "rätt", så dem åker tillbaka imorgon. Har ju faktiskt beställt från HM också, det får jag inte glömma. Däremot hittade jag också ett par jeansleggings och dem fullkomligt ÄLSKAR jag <3 <3.

Visst är dem snygga?? Jag kommer använda dem jättemycket. Snyggt till slappt vitt linne eller t-shirt och skinnjacka =).
Kostade 199:- på BikBok. Fanns även ljusa. KÖP!!

Sedan blev den en sak till. En sjal från Åhlens =).

Den är vit med blommor på. Så otroligt söt. Fick pröjsa 149:- För den och den passar supersnyggt till jeansjackan =).

Nu ett litet inlägg om detta med mitt shoppande. Jag vet att jag är student och borde egentligen leva på minimum, alltså det ska finnas 5 kr kvar på kontot när månaden är slut. Så ser det iaf ut på många studenters konton som jag känner. Men jag har sparat pengar efter att jag jobbat. Och dessutom tar jag inte fullt lån. Har precis gjort en budget med hyra, mat, el och bredband och kollat att jag kommer ha pengar kvar i sommar. Jag känner att jag kan handla så länge jag har råd och koll på pengarna, och det har jag. Jag springer absolut inte och shoppar HELA tiden och när jag väl shoppar blir det mest billiga saker. Det är en av mina absolut största fritidsintressen, istället för att som andra har Golf eller Ridning som sitt.
Jag lever för att få träna och shoppa!! =P. NEJ, fullt så allvarligt är det inte. Men det är en stor passion och jag kommer hålla på och shoppa så länge jag kan och har råd. Detta var bara en parantes till er som undrar.

Dags att läsa lite skollitteratur. YEY =(!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

aj aj aj...vad ska du göra med alla kläder och grejor?? :p PUSS

2009-04-18 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0