Hemmakväll

Bestämde mig trots många men att stanna hemma ikväll. Som jag skrev tidigare var jag så otroligt otaggad, seg och hängig och då är det inge roligt att gå ut. Så jag har stannat hemma och glott på tv istället :P.

Är precis nyduschad och sitter nu uppkrypen i soffan i pyjamas med en kopp te, mys. Ska snart gå och lägga mig, börjar bli lite trött nu :P. Sov ju förut och det brukar resultera i att jag inte är så trött på kvällen sen.
Såg precis klart filmen Vid din sida och den var så otroligt fin, fällde några tårar för att den är så sorglig. Se den!! Det är en gammal film, från -98, men ack så bra.

Glömde berätta förut att jag har shoppat, igen. Men det var faktiskt av en slump :P. Var inne på BikBok på min shoppingrunda i tisdags och hittade en skjortklänning för halva priset, men tyckte ändå att 175 kr för den var lite mkt. Så idag när jag gick förbi såg jag att dem hade halva reapriset, alltså så fick jag den för 87,50 istället. Vilket fynd va :)?? Tur att jag inte köpte den i tisdags! Vad tycker ni?? Lite annorlunda sådär.


Dags för mig att säga god natt innan jag somnar med datorn i knät. Hoppas att alla kompisar som gick på flashback hade/har en toppenkväll!!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0